تایرسازان دنیا, خارجی

جی تی تایر، رتبه یازدهم تولیدکنندگان لاستیک در دنیا

معرفی لاستیک جی تی سنگاپور


اغلب دارندگان خودروهای لوکس یا نسبتا گران قیمت در کشور ما، با چالش تهیه ی تایر مناسب برای خودرویشان مواجه هستند. چرا که لاستیک این خودروها عموما از برندهای اروپایی یا ژاپنی و کره ای بوده و در زمان تحریم ها، ورود این برندها با چالش جدی مواجه شده است. این اتفاق در نبود نماینده رسمی برندهای مذکور، تهیه ی لاستیک قاچاق را تبدیل به تنها گزینه ی پیش روی این عده از مصرف کنندگان کرده است. این در حالی است که کالای قاچاق، نه تنها متولی و پاسخگویی ندارد، بلکه با توجه به نبود نوارپیچ تایرهای برندهای خارجی تحریمی، تاریخ تولید و شیوه ی حمل و نگهداری آنها هم محل سوال جدی است. در کنار همه ی اینها، قیمت های فضایی این تایرها نیز، در نهایت مصرف کنندگان را از خرید این تایرهای پر ریسک منصرف می کند. بنابراین آنها به دنبال یک برند جایگزین می گردند که هم کیفیت داشته باشد و هم خدمات پس از فروش و قیمت مناسب.

با این مقدمه، ما این مطلب را برای پاسخ به سوالاتی مانند اینها نوشته ایم:

آیا جی تی لاستیک خوبیه؟ جی تی تایر ساخت کجاست؟ کیفیت لاستیک جی تی چطوره؟ معایب لاستیک جی تی چیه؟ لاستیک چینی با کیفیت کدومه؟ بهترین برند لاستیک بازار ایران چیه؟ ارزان ترین لاستیک خارجی چیه؟

اینها سوالاتی هستند که از حامی تایر بسیار پرسیده می شوند. برای پاسخ به این پرسش ها، با حامی تایر همراه باشید:

جی­ تی تایر، یازدهمین تولیدکننده ی لاستیک در دنیا، یک تایرساز سنگاپوری در سطح جهانی با بیش از 70 سال سابقه در صنعت تایر دنیا است. این شرکت یکی از بزرگترین تایرسازان جهان است که در بیش از 130 کشور دنیا به مشتریان خود خدمت­ رسانی می­کند. 5 مرکز تحقیق و توسعه و آزمون در کشورهای آلمان، آمریکا، چین، اندونزی و انگلستان دارد که کار طراحی تایر، طراحی فرآیندهای تولید و همچنین طراحی آزمون ها را در سطحی بسیار بالا و با کیفیت انجام می دهند تا این برند همچنان پیشتاز باشد.

مراکز تحقیق و توسعه ی جی تی تایر که کارشناسان مشغول در آنها عمدتا از میشلن و بریجستون جذب شده اند.
مراکز تحقیق و توسعه ی جی تی تایر که کارشناسان مشغول در آنها عمدتا از میشلن و بریجستون جذب شده اند.

این کمپانی دارای 8 کارخانه در دنیاست که یک کارخانه در اندونزی، 6 کارخانه در چین و یک کارخانه در ایالات متحده واقع شده است و مجموع تولید این کارخانه­ها در سال، به بیش از 111 میلیون حلقه تایر می­رسد.

این شرکت دارای 12 دفتر اصلی در 10 کشور دنیا است، همچنین بیش از 65000 فروشگاه در بیش از 130 کشور دنیا دارد. تعداد کارمندان این شرکت در اقصی نقاط دنیا بیش از 35000 تن می­باشد.

این کمپانی، برندهای مختلفی از جمله Giti (جی­تی)، Primewell (پرایم­ول)، Runway (ران­وی)، GT Radial (جی تی رادیال) و … را تولید می­کند که بصورت عمده در چین و نقاط مختلف دنیا توزیع می­ شوند.

برندهای لاستیک تولیدی در کارخانه های جی تی تایر شامل جی تی، جی تی رادیال، پرایم ول، ران وی و ...
برندهای لاستیک تولیدی در کارخانه های جی تی تایر شامل جی تی، جی تی رادیال، پرایم ول، ران وی و …

تمرکز این کمپانی بر محصول باکیفیت و مقرون به صرفه است و در این راستا، با دارا بودن گواهینامه­ های مختلف و بکارگیری پرسنل خبره، موفق شده جوایز مهمی را از خودروسازان معتبر دنیا از جمله نیسان و جنرال­ موتورز کسب کند.

جی­تی با برند اول خود یعنی جی تی، در کشور در چین و سایر نقاط جهان، شریک تجاری خودروسازان زیادی در انواع مختلف خودرو شامل سواری، اتوبوس، کامیونت و کامیون می­باشد. شرکت­های حمل­ و نقلی بیشماری در چین و سایر نقاط دنیا این تایر را به عنوان یک تایر قابل اطمینان مصرف می­کنند که از جمله ی آن می توان به تاییدیه های خوروسازان نامداری چون رنو و فولکس واگن بر محصولات جی تی اشاره کرد.

جی تی تایر، تایر فابریک بیش از 660 مدل انواع خودروی سواری و سنگین در سرتاسر دنیاست. از این بین، سهم خودروهای سواری به بیش از 200 مدل و سهم خودروهای باری به بیش از 400 مدل می رسد.

جی تی تایر، لاستیک فابریک یا قطعه ی اصلی (OE) خودروهای مختلفی از برندهای معتبر دنیاست.

جی تی در ایران نیز حضور گسترده ای دارد و تایر فابریک بیش از 30 مدل انواع خودروی سواری و شاسی بلند در کشور ماست که بخشی از آنها را در زیر می بینید:

انواع خودروهای برند ام وی ام، چری، فونیکس، جک، جیلی، بی وای دی، لیفان، ام جی، بایک، فوتون، هایما و …

جی تی سابقه ی درخشان و مفیدی در مسابقات اتومبیلرانی دارد. طی سه دوره شرکت در مسابقات 24 ساعته ی نوربرگرینگ آلمان، جی تی دو بار موفق به کسب مقام اول در کلاس خود شد.

حال اگر از ما بپرسید که کیفیت لاستیک جی تی چطور است؟ ما پاسخ می دهیم:

اگر از ما می پرسید، ما نمی گوییم خوب است. ما از دفتر مرکزی، خطوط تولید، مراکز تحقیق و توسعه و مراکز آزمون این تایرساز بزرگ بازدید کرده ایم و با اطمینان می گوییم فوق العاده عالی است.

بازدید مدیر فروشگاه اینترنتی حامی تایر از کارخانه جی تی تایر

اما بدون اینکه ما بگوییم، حقایق قابل دسترسی در یک جستجوی ساده در اینترنت، گویای عملکرد بسیار قوی این برند در دنیاست که منجر شده خودروسازان بزرگ در سرتاسر دنیا، با این تایرساز سنگاپوری دوست داشتنی، همکاری داشته باشند. حتی در رتبه بندی های تایرسازان دنیا که همه ساله چندین بار توسط موسسات معتبر دنیا منتشر می شوند، این موضوع به وضوح دیده می شود.

رتبه بندی تولیدکنندگان لاستیک دنیا
رتبه بندی تولیدکنندگان لاستیک دنیا از نگاه تایر پرس
رتبه بندی تولیدکنندگان لاستیک دنیا
رتبه بندی تولیدکنندگان لاستیک دنیا از نگاه تایر بیزینس
رتبه بندی کیفیت لاستیک تایرسازان دنیا
رتبه بندی کیفیت لاستیک تایرسازان دنیا از نگاه موسسه جنرال کوالیتی
کیفیت لاستیک جی تی سینرژی در آزمون آداک
رتبه بندی کیفیت لاستیک برندهای معتبر دنیا با آزمون های ایمنی و رفاهی در خودری فولکس واگن برای سایز 185/65/15

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها