چگونه سایز تایر خودرو را بفهمیم؟

اگر تایرهای خودروی شما فابریک هستند و تعویض نشده اند، دیواره تایر، جایی است که می توانید بسرعت سایز استاندارد تایر خودروی خود را در آن بیابید. باید در دیواره ی تایر که نوشته های زیادی بر روی آن حک شده است، به دنبال نوشته هایی شبیه به این باشید: (۱۸۵/۶۵R15) سایز تایر معمولا به دو حالت در دیواره ی هر سمت تایر درج شده است. یکی بصورت بزرگ و درشت و دیگری ریز و کوچک.

سایز تایرهای رادیال سواری معمول در بازار از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: ۱- پهنای مقطع که در سایز نمونه ی بالا، عدد ۱۸۵ بوده و بر مبنای میلیمتر است. ۲- نسبت منظر که در سایز نمونه، ۶۵ است و بر مبنای درصد بیان می شود. ۳- قطر رینگ که در سایز بالا ۱۵ است و بر مبنای اینچ بیان می گردد. توضیحات بیشتر همراه با تصاویر مفید در قسمت بلاگ آورده شده است. برای مطالعه بیشتر، وارد این صفحه شوید.

چگونه تایر مورد نظر خود را بیابیم؟

با پشتیبان حامی تایر در قسمت پایین سمت چپ وارد گفتگو شوید و با پشتیبان ارتباط بگیرید. همچنین می توانید مشخصات کامل تایر درخواستی خود را به همراه تعداد، در بخش تماس با ما به اطلاع حامی تایر برسانید.

چه نوع تایرهایی در فروشگاه حامی تایر وجود دارد؟

هدف حامی تایر، ایجاد تنوع گسترده در تمام انواع تایرها است تا هیچ یک از کاربران گرامی به دلیل پیدا نکردن تایر مورد نیاز خود، حامی تایر را از خرید خود بی بهره ننمایند. اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد که حجم گسترده و متنوعی از تایرها در فروشگاه در دسترس باشند. با این حال، با توجه به اعتبار و سابقه و تجربه ی مدیران و کارشناسان حامی تایر در بازار و امر تامین تایر، شما می توانید در صورتی که تایر مورد نظر خود را در حامی تایر پیدا نکردید، اطلاعات آن را در قسمت پشتیبان و یا تماس با ما، در اختیار حامی تایر گذاشته و به این روش، درخواست خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت، به شما پاسخ دهند.

آیا حامی تایر فروش اقساطی دارد؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد اما پرداخت قسطی یکی از روش های پرداخت حامی تایر در آینده خواهد بود.

روش های پرداخت در حامی تایر چگونه است؟

روش پرداخت بطور کامل در بخش شیوه های پرداخت توضیح داده شده است. اما پرداخت در محل صرفا برای مشتریان مناطق ۲۲ گانه ی تهران امکان پذیر است. سه روش کلی پرداخت وجود دارد: 1. روش اول پرداخت در محل، صرفا برای مشتریان مناطق ۲۲ گانه ی تهران. 2. روش دوم بصورت پرداخت کارت به کارت برای تمام مشتریان در سراسر کشور و 3. روش سوم بصورت پرداخت امن از طریق درگاه بانکی به پرداخت ملت برای تمام مشتریان در سراسر کشور.

تاریخ تولید تایرها چیست؟

در قسمت مشخصات فنی محصول که کمی پایین تر از گزینه ی افزودن به سبد خرید قرار دارد، می توانید اطلاعات فنی از جمله تاریخ تولید تایرها را مشاهده کنید و با اطمینان سفارش خود را ثبت کنید.

تایرفروشان چگونه می توانند با حامی تایر همکاری کنند؟

همکاران گرامی می توانند در قسمت گفتگو با پشتیبان و یا تماس با ما، این خواسته را مطرح کنند تا کارشناسان ما پس از بررسی شرایط، رویه های همکاری را با درخواست کنندگان به اشتراک بگذارند.

روش های ارسال سفارش چگونه است؟

روش های ارسال کالا در بخشی به همین نام در انتهای صفحه ی فروشگاه بطور کامل توضیح داده شده است. در تهران ارسال کالا با سفیر حامی تایر و برای شهرستان توسط باربری صورت می پذیرد.