کاربران بسته به محل دریافت سفارش خود، شیوه های متفاوتی در روش پرداخت وجه سفارش و همچنین هزینه ی ارسال آن پیش روی خواهند داشت:

  1. مشتریان مناطق ۲۲ گانه ی تهران:

مشتریانی که محل دریافت سفارش خود را در یکی از مناطق ۲۲ گانه ی تهران انتخاب می کنند، برای پرداخت وجه سفارش خود دو گزینه پیش روی دارند:

  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه:

بهره مندی یک فروشگاه اینترنتی از یک درگاه پرداخت آنلاین بانکی، به معنی اعتبار آن وبسایت از دیدگاه یک نهاد بانکی کشور است. حامی تایر با ایجاد امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه معتبر و امن “به پرداخت ملت”، فرآیند خرید توسط مصرف کننده را بسیار مطمئن، آسان و سریع کرده است. شما به راحتی با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می توانید بطور کاملا امن، پرداخت خود را به آسانی انجام دهید.

  • پرداخت به روش کارت به کارت، پیش از ارسال تایر:

در این حالت، مشتری گرامی می تواند مبلغ سفارش را به شماره کارت زیر واریز کرده و سپس تصویر فیش واریزی را در واتسپ یا سایر پیام‌رسان ها برای حامی تایر بفرستد. ضروری است نام پیام‌رسان را برای حامی تایر پیامک کنید‌.

شماره کارت بانک ملت:

۶۱۰۴۳۳۷۷۲۷۶۹۶۰۶۲

به نام سیدحامد محمدی

شماره واتسپ یا پیام‌رسان‌های دیگر: ۰۹۰۱۵۵۳۳۰۸۳

پس از تأیید پرداخت، حامی تایر سفارش را در مکان و زمانی که هنگام ثبت سفارش معین کرده اید، خواهد فرستاد. بدیهی است که انتخاب گزینه ی پرداخت وجه بصورت کارت به کارت، ارسال سفارش به هر نقطه ای را تسریع خواهد کرد. لذا پیشنهاد می گردد بمنظور ارسال سریع سفارش، پرداخت وجه را بلافاصله پس از ثبت سفارش بصورت کارت به کارت انجام دهید.

  • پرداخت در محل، همزمان با دریافت تایر:

اگر هنگام ثبت سفارش، گزینه ی پرداخت در محل را انتخاب کرده اید، می توانید همزمان با دریافت سفارش از سفیر حامی تایر، وجه را برای کارت/حساب ما بصورت اینترنتی واریز نمایید. شایان ذکر است که کسب و کار حامی تایر تماما اینترنتی است، لذا دستگاه کارت‌خوان برای پرداخت، وجود ندارد. بدیهی است که دریافت کننده هنگام دریافت سفارش، باید کارت ملی خود را به منظور ارائه به سفیر، همراه داشته باشد.

هزینه ی ارسال تایر به مناطق ۲۲گانه ی تهران:

در این حالت ارسال سفارش هایی که تعداد آنها ۴ حلقه است، رایگان خواهد بود و هزینه ی ارسال سفارش هایی که تعداد آنها کمتر از ۴ حلقه است، بر عهده ی مشتری گرامی است.

  • مشتریان حومه تهران و سایر نقاط کشور:

حامی تایر امکان ثبت سفارش و ارسال آن را برای مشتریان حومه تهران، شهرهای استان تهران و همچنین سایر شهرستان های کشور فراهم کرده تا آنها نیز بتوانند از مزایای حامی تایر بهره مند گردند.

در این حالت، مشتری گرامی می بایست یکی از دو راه زیر را برای پرداخت وجه، انجام دهد:

  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی:

بهره مندی یک فروشگاه اینترنتی از یک درگاه پرداخت آنلاین بانکی، به معنی اعتبار آن وبسایت از دیدگاه یک نهاد بانکی کشور است. حامی تایر با ایجاد امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه معتبر و امن “به پرداخت ملت”، فرآیند خرید توسط مصرف کننده را بسیار مطمئن، آسان و سریع کرده است.

  • پرداخت به روش کارت به کارت، پیش از ارسال تایر:

 پس از ثبت سفارش، مبلغ سفارش را به شماره کارت زیر واریز کرده و سپس تصویر فیش واریزی را در واتساپ برای حامی تایر بفرستد.

شماره کارت بانک ملت:

۶۱۰۴۳۳۷۷۲۷۶۹۶۰۶۲

به نام سیدحامد محمدی

شماره واتساپ: ۰۹۰۱۵۵۳۳۰۸۳

پس از بررسی و تایید واریز مبلغ، عملیات ارسال سفارش مشتری آغاز می گردد.

هزینه­ی ارسال تایر به حومه تهران و سایر نقاط کشور:

هزینه ی ارسال تایر به حومه تهران و سایر شهرهای استان تهران با هر وسیله­ ای بر عهده ی مشتری گرامی است.

با توجه به اینکه ارسال سفارش ­های شهرستان از طریق باربری صورت می­گیرد، هزینه ی ارسال از باربری تهران تا شهرستان مقصد، در هر حالت بر عهده ی مشتری گرامی است. هزینه ی ارسال از باربری تهران تا شهرستان، توسط باربری محاسبه می گردد و یک عدد ثابت برای تمام نقاط کشور نیست.