ابتدا یادآور می شویم که حامی تایر، با تایرسازان و برندهای تایر ایرانی همکاری ندارد و صرفا نماینده برندهای خارجی جی تی و پرایم ول و مکسام است. همچنین لطفا پیش از خواندن مطلب زیر، حتما مطلب چرا حامی تایر را بخوانید:

درخواست لغو سفارش:

در صورتیکه تا پیش از ارسال سفارش، مشتری به هر دلیلی از خرید انصراف دهد، می بایست پیش از ارسال کالا و به روش زیر، مراتب انصراف خود را در اسرع وقت به اطلاع حامی تایر برساند:

  1. اگر بازه زمانی انتخاب شده در سفارش برای دریافت کالا، در بازه ی صبح یا روز پنجشنبه باشد، مشتری گرامی می بایست مراتب انصراف خود را تا ساعت ۲۰ روز پیش از دریافت سفارش، به صورت تلفنی و همچنین پیامک سیم کارتی یا پیام نوشتاری در واتساپ یا بله حاوی مشخصات کامل سفارش، به اطلاع حامی تایر برساند.
  2. اگر بازه زمانی انتخاب شده در سفارش برایدریافت کالا، در بازه ی عصر باشد، مشتری گرامی می بایست مراتب انصراف خود را تا پیش از ساعت ۹ صبح روز دریافت سفارش، به صورت تلفنی و همچنین پیامک سیم کارتی یا پیام نوشتاری در واتساپ یا بله حاوی مشخصات کامل سفارش، به اطلاع حامی تایر برساند.

عودت وجه سفارش لغو شده از سوی مشتری: در صورتی که مشتری به هر دلیلی درخواست لغو سفارش کند در حالیکه وجه را به حساب مدیر فروشگاه واریز کرده باشد، عودت وجه مشتری با کسر ۲٪ مالیات ظرف کمتر از ۴۸ ساعت انجام می پذیرد. برای این منظور مشتری محترم باید شماره کارت یا حساب بانک خود (ترجیحا بانک ملت) را برای شماره پشتیبانی حامی تایر در پیامک یا شبکه های اجتماعی ارسال کند.

اگر مشتری گرامی پس از مهلت های تعیین شده اعلام انصراف نماید، انصراف مشتری پذیرفته نخواهد شد.

در صورت عدم پذیرش کالا در محل توسط مشتری و یا هر نوع عدم پاسخگویی به سفیر حامی تایر، گزینه ی پرداخت در محل برای ایشان در سایت، لغو می گردد و مشتری به میزان هزینه های ارسال و عودت کالای دریافت نشده، به حامی تایر بدهکار خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم پاسخگویی مشتری به سفیر حامی تایر، مراتب از سوی حامی تایر قابل پیگرد قانونی است.

بازگرداندن سفارش:

با توجه به حساسیت ها و ویژگی های کالای پیچیده ی تایر، بازگرداندن سفارش فقط در شرایط زیر امکان پذیر است:

  1. کالای نامنطبق با سفارش: کالای دریافت شده، با سفارش ثبت شده در سایت منطبق نباشد. در این صورت می بایست تایر بدون تغییر و کاملا سالم باشد و مراتب در همان لحظه دریافت تایر، به اطلاع حامی تایر بصورت تماس تلفنی رسانده شود تا در صورت بروز اشتباه از سوی ما، کالا با همان شرایط و بوسیله همان سفیری که سفارش را ارسال کرده، عودت و تعویض شود.
  2. کالای معیوب: کالا پس از باز کردن نوارپیچ، عیب داشته باشد. در این حالت بالافاصله مراتب را به اطلاع حامی تایر بصورت تماس تلفنی یا پیام در واتساپ برسانید تا هماهنگی های بعدی صورت گیرد.

لازم به ذکر است که طی سال های فعالیت مان در فضای کسب و کار اینترنتی صنف لاستیک کشور، حامی تایر حتی یک مورد عودت کالا از سوی مشتریان گرامی خود نداشته است.